خویِ طبیعت

ارسال محصول

نحوه ارسال محصولات به چه صورت می باشد؟

سفارش های تهران

– ارسال سفارشات تهران که مجموع خرید بیش از ۱۰۰ هزار تومان باشد، رایگان است.

اگر سفارش قبل از ۱۲ ظهر صورت گرفته باشد، همان روز ارسال می گردد و در صورت عدم حضور مشتری در ساعت توافق شده با ایشان، کالا به محل گالری برگشته و با هماهنگ مجدد مشتری و هزینه ارسال مجدد که به عهده مشتری می باشد مجددا برایشان ارسال می گردد.

سفارشات بعد از ساعت ۱۲ ظهر، کاملا شرایط بالا را شامل می گردند اما فردای روز سفارش از ساعت ۱۰ صبح به بعد ارسال خواهند شد.

سفارش های شهرستان

ارسال به شهرستان ها بر اساس دوری و نزدیکی محل توسط اتوماسیون سایت قیمت گذاری میگردد و پرداخت آن به عهده مشتری است .

ارسال کالاها به شهرستان بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان میبرد و ارسال های ما برای سلامت کامل کالاها توسط شرکت های PDE، TPG ، TNT صورت میگیرد که مازاد هزینه های ارسال آن به عهده مونه می باشد.

در صورت عدم حضور مشتری در لحظه تحویل کالا توسط شرکت پستی ما، کالا به دفتر شرکت پستی ( TNT/TPG/PDE) بازگردانده و نگهداری میشود، لذا مشتری موظف چک کردن قبض  مرسوله خود که برایش ایمیل شده بوده و با تماس و پیگیری شخصی کالا خود را از دفتر شرکت مذکور در شهر خود تحویل بگیرد و مونه در این مورد هیچ مسئولیتی ندارد.

* خرید هایی که در روزهای پنج شنبه بعد از ۱۲ ظهر یا جمعه صورت میگیرند، شنبه ارسال خواهند شد.

آیا ارسال بین الملی هم دارید؟

خیر

مدت زمان دریافت محصول چند روز هست؟

سفارش های تهران

اگر سفارش قبل از ۱۲ ظهر صورت گرفته باشد، همان روز ارسال می گردد .

سفارشات بعد از ساعت ۱۲ ظهر،فردای روز سفارش از ساعت ۱۰ صبح به بعد ارسال خواهند شد.

سفارش های شهرستان

ارسال کالاها به شهرستان بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از تایید سفارش از طرف ما، زمان میبرد.

پرداخت

نحوه پرداخت مبلغ سفارش چگونه است؟

۱- پرداخت الکترونیکی

تا قبل از تایید سایت مونه توسط نظام نماد اعتماد الکترونیک، شما از طریق درگاه های واسط پرداخت الکترونیک زرین پال یا آی دی پی به صفحات پرداخت اصلی بانکی متصل و پرداخت خود را انجام می دهید .
از زمانی که در سایت نماد اعتماد الکترونیک منتشر گردد، مستقیم می توانید از سایت به ، به پرداخت بانک ملت متصل و خرید خود را انجام دهید.

۲- پرداخت کارت به کارت

در زمان هایی که مشکل اتصال به درگاه بانکی وجود دارد می توانید از گزینه ی پرداخت کارت به کارت به حساب مدیرعامل مونه، که اطلاعات آن در صفحه پرداخت کارت به کارت موجود است، پرداخت خود را انجام دهید و از طریق سامانه طراحی شده در آن صفحه شماره سفارش و شماره پیگیری پرداخت خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت سفارش شما تایید و ارسال گردد.

آیا پرداخت آنلاین قابل اطمینان هست؟

قطعا از زمان انتشار لوگوی نماد اعتماد الکترونیک برای مشتریان اعتماد بیشتری در موضوع خرید حاصل خواهد شد اما تا پیش از آن نیز مونه گالری همواره سیاست و ماموریت خود را بر پایه ی صداقت، شفافیت و مسئولیت پذیری بنا نهاده و تمامی اطلاعات تماسی و آدرسی ما در صفحه ی “گپ با مونه ” صحت دارند و توسط خود شما قابل پیگیری خواهند بود.

تعویض محصول

آیا امکان تعویض محصول وجود دارد؟
سرویس مهلت تست ۷ روزه مونه
در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، مونه با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در کالا شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت مونه، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای چوبی و دکوراتیو و سرامیکی) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش مونه کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه مونه، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط مونه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در مونه به اتمام برسد، و مونه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
 
آیا امکان بازگرداندن محصول وجود دارد؟

در صورتی که در لحظه ی تحویل محصول از کیفیت آن ناراضی بودید طرف ۲۴ ساعت آینده می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با هماهنگی قبلی کالا را عودت نمایید.

برای ثبت سفارش باید در سایت عضو شد؟

بله، باید حتما در سایت عضو شد و تمام اطلاعات مورد نیاز برای تماس با خود که شامل شماره تماس و آدرس محل شما و یا آدر محل ارسال کالا به درستی و حتما به فارسی تایپ و تایید گردد.

آیا امکان رهگیری سفارش وجود دارد؟

پس از ارسال کالا ایمیلی به مشتری ارسال می گردد که  شامل نام شرکت پستی که کالا با آن ارسال گشته و لینک درگاه پیگیری آن شرکت و همچنین کد پیگیری مرسوله خواهد بود.
بدیهی است این موارد فقط برای ارسال به شهرستان ها می باشد.

برای بازگرداندن محصول به کجا مراجعه کنم؟

اطلاعات و نحوه تماس با ما در صفحه ی  ” گپ با مونه  ” می باشد.

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.